Întors cu susul în jos


 Cine a spus că spălatul vaselor nu e plăcut? Pentru mine, să stau în fața chiuvetei și a unui munte de farfurii murdare e cel mai frumos lucru. Glumesc, evident! 

 Spălatul vaselor a devenit mult mai distractiv și ușor de când am descoperit noile Fairy Max Power.
Cu o sticlă revoluționară, întoarsă cu susul în jos, mă bucur de fiecare picătură și spăl mult mai ușor. Simplu, fără bătăi de cap! Doar strâng puțin sticlă de Fairy, iar gelul parfumat curge imediat. În plus, formula sa este creată special să producă spumă de la bun început și să continue să facă spumă, distrugând astfel toate urmele de mâncare și grăsime greu de curățat.

 Dintre toate cele trei variante (lămâie, rodie și arbore de ceai), preferata mea rămâne cea cu arbore de ceai. Nu mă mai satur de parfumul ei! Pe lângă asta, îmi place și culoarea - un albastru intens.

 În ceea ce privește eficiența noului Fairy, pot afirma următoarele:
1. Tehnologia antiscurgere e de nota zece.
2. Dozarea ușoară mă ajută să economisesc timp.
3. Lipsa capacului e un beneficiu în plus.
4. Grăsimea de pe vase este eliminată rapid și eficient. 
5. Spuma este bogată. 

Sunt curioasă dacă și tu ai încercat noul Fairy Max Power!

Comentarii