HYDRA VÉGÉTAL


  Tu la ce te gândești atunci când auzi de brandul Yves Rocher? Mie imediat îmi zboară gândul la natură. Mă gândesc la iarba verde și florile colorate de pe câmp, la apa proaspătă și rece dintr-un râu, dar și la cântecele păsărilor sau foșnetul frunzelor în vânt.
Pentru mine, Yves Rocher este unul dintre cele mai prietenoase branduri cu natura. De aceea, atunci când am primit coletul cu noile produse din gama HYDRA VÉGÉTAL am fost cea mai fericită.

  În micuțul colet am găsit trei produse destinate îngrijirii tenului: gelul-cremă pentru hidratare intensă, serul lichid ultra-hidratant și gelul anti-oboseală pentru zona ochilor.
 
  Timp de 48 de ore, gelul-cremă difuzează în profunzimea epidermei beneficiile sale pentru un ten rehidratat și proaspăt. Imediat, tenul este profund revitalizat.
Textura sa lejeră și fluidă pătrunde rapid în piele. În plus, formula sa a fost testată sub control dermatologic și nu conține ulei mineral. În schimb, conține peste 90% ingrediente de origine naturală.

  Ce trebuie să știm despre ser? Acesta are o textură formată din micro picături menite să revitalizeze și hidrateze imediat tenul, datorită formulei sale super concentrate în activi hidratanți. În contact cu pielea, acest ser se transformă în micro picături ce pătrund rapid în piele.

  Îmbogățit cu particule iluminatoare, gelul ultra-fresh diminuează cercănele, netezește și hidratează pielea din zona ochilor. Textura sa proaspătă conferă luminozitate privirii.
Formula a fost testată sub control dermatologic și oftalmologic. De asemenea, nu conține ulei mineral și parfum.

  Eu am mai testat și în trecut produse de îngrijirea tenului de la Yves Rocher și am fost mulțumită. Acum, după ce am încercat cele trei produse din gama HYDRA VÉGÉTAL pot afirma același lucru. Pielea se simte hidratantă și mult mai elastică după folosirea acestora. Poate că nu am scăpat de cearcănele inestetice, dar măcar am reușit să le mai diminuez. Prin urmare, mă declar mulțumită și sunt sigură că la următoarea comandă voi adăuga în coșul meu o parte din produsele din gama HYDRA VÉGÉTAL! 


Comentarii