Vitamina C și SPF 50


  Vitamina C, hidratare și protecție solară - toate acestea într-un singur produs? Da! De acum înainte poți apela la o singură cremă pentru a-ți satisface toate nevoile.

  Noua cremă din gama Anew este potrivită pentru toate tipurile de ten. Este bogată în vitamina C și promite să hidrateze pielea și să reducă aspectul decolorărilor. Mai mult decât atât, redă instantaneu strălucirea pielii și o protejează în același timp de daunele solare. 

  Crema Anew’s Daily Defense Moisturizer cu o doză puternică de vitamina C și protecție solară cu SPF 50 ridicat este scutul meu protector pentru întreaga zi. Folosesc această cremă de când am primit-o în cadrul campaniei The Buzzstore & Avon și până acum nu am întâmpinat probleme. 
Crema Anew's Daily Defense Moisturizer mi se pare a fi o excelentă bază de machiaj. În plus, nu se simte incomod pe ten, nu îmi dă senzația aceea de piele lipicioasă, așa cum se întâmplă în cazul altor produse. 

  Nu uita! Aplică crema hidratantă Daily Defense cu 15 minute înainte de expunerea la soare.
De asemenea, poți utiliza și un toner sau un ser iluminant pentru a te bucura de strălucire naturală a tenului. Toate produsele cu vitamina C (ser, toner, cremă cu factor de protecție 50) se găsesc pe site-ul Avon. 

  Încearcă și tu crema Anew’s Daily Defense! 

Comentarii