HERSTORY Love Inspires

 


   Bună, dragile mele! Astăzi vreau să vă vorbesc despre un parfum care mi-a încântat simțurile în ultima vreme. Mai exact, despre noua apă de parfum de la Avon, HERSTORY Love Inspires.

   HERSTORY Love Inspires este o apă de parfum cu o aromă unică și feminină, numai bună de purtat în zilele când vrei să ieși din anonimat. Cu notele sale de iasomie, iris și praline, HERSTORY Love Inspires reușește să îți insufle acea stare de bine și să te facă să te simți specială, ba chiar senzuală. Parfumul acesta a fost creat special pentru femeile care au nevoie de putere și încredere în ele. El este destinat celor care se iubesc și inspiră iubire la rândul lor.

  Aroma acestui parfum m-a cucerit din clipa când l-am scos din cutiuța sa. Ambalajul, forma și culoarea sticluței, dar și mirosul puternic și ușor dulce, toate aceste mici detalii m-au făcut să îndrăgesc acest parfum. Încă de la prima pulverizare mi-am dat seama că HERSTORY Love Inspires este genul de parfum despre care voi primi întrebări de la prietene. Și chiar așa a fost. Multe dintre ele au fost curioase să afle care este parfumul minune, cel a cărui persistență este atât de mare și, totodată, să îl testeze și ele.

  Dacă vrei să încerci și tu acest parfum, îl poți comanda direct de pe site-ul oficial Avon România, unde ai ocazia să îl personalizezi cu un mesaj de încurajare de la Simona Halep. 

Începe azi antrenamentul tău cu tine și iubește-te în fiecare zi!

 #BUZZHERSTORYloveinspires 

#BUZZAvon 



Comentarii