AVON x BUZZStore - Mascara Lash Genius 5 in 1

 


Cât de îndrăzneață ești în materie de make-up? Îți place să combini diverse nuanțe de farduri, să porți rujuri în nuanțe care te scot din anonimat și să încerci cele mai noi produse? Sau ești în extrema cealaltă și optezi mereu pentru un machiaj simplu, în nuanțe neutre?

În ceea ce mă privește, mereu am oscilat între situațiile descrise mai sus. Am momente când ador să port un machiaj colorat, în ton cu vremea însorită sau hainele pe care le port. Alteori, pur si simplu folosesc câteva produse, cum ar fi mascara, anticearcăn și balsam de buze. Totul depinde de starea de spirit pe care o am în momentul acela.

Cu toate acestea, acum trec printr-o perioadă în care optez din ce în ce mai mult pentru un machiaj cât mai colorat al ochilor. De ce? Simplu. Pentru că zilnic port masca de protecție și consider că dacă tot depun efort pentru a mă machia, mai bine să o fac pentru a-mi scoate în evidență ochii. În plus, datorită celor de la BuzzStore și Avon am descoperit o nouă mascara. Una colorată. Da, chiar am spus că e colorată.

Evident, vorbim despre Mascara Lash Genius 5 in 1, un produs care promite o culoare intensă, volum, alungire, separare și ridicare pentru genele tale.  Mai mult decât atât, se găsește în trei nuanțe tare extrem de plăcute: Navy, Aubergine și Emerald.



Deși le-am testat pe toate trei, cel mai mult mi-a plăcut Aubergine. Mi se pare nuanța perfectă de purtat în fiecare zi. Iar dacă o vei folosi împreună cu un fard mai închid, de exemplu, vișiniu, garantat vei atrage atenția celor din jurul tău.

În ceea ce privește rezistența rimelului pot spune că sunt foarte mulțumită. Nu curge și nu-mi lipește genele între ele, iar peria îmi amintește puțin de cea a rimelului They’re Real de la Benefit.



Consider că fiecare dintre noi ar trebui să acordăm o șansă acestui produs. Nu este scump, ci se găsește la un preț accesibil, este diferit de celelalte rimeluri, prin simplul fapt că este colorat și face exact ceea ce promite.

Mascara Lash Genius 5 in 1 se poate comanda direct de pe site-ul Avon sau prin intermediul unui reprezentant.







Comentarii