Lenor Moods

 


Parfumurile fac parte din viața noastră. Ele ne fac să ne simțim încrezătoare, fericite, sexy sau relaxate. Parfumurile ne trezesc simțurile la viață, ne ajută să ne amintim anumite momente care ne-au marcat existența, ne reechilibrează starea de spirit și, de ce, ne ajută să legăm relații de durată. Într-o oarecare măsură, parfumurile sunt cheia pentru o viață mai bună. Cu ajutorul lor reușim să ne amplificăm starea de bine și să evadăm din cotidian.

De câte ori nu ți s-a întâmplat să simțiți un parfum și să fii nevoit să te oprești în loc pentru o secundă? Cu siguranță, parfumul ți-a amintit de o persoană, de un loc, de o activitate care ți-a adus plăcere cândva.

Pentru mine, parfumurile sunt acele mici declanșatoare de amintiri. Unele îmi amintesc de copilărie și momentele când nu aveam griji, iar tot ce îmi doream era să stau la joacă până seara. Altele mă duc cu gândul la locurile pe care le-am vizitat de-a lungul anilor sau pur si simplu, la clipele petrecute în anii de facultate.


Noile balsamuri de la Lenor au acest efect asupra mea. Datorită celor de la BUZZStore am avut ocazia să testez două balsamuri din noua colecție. Este vorba despre Gold Orchid/ Chic și Dewy Blossom/ Fresh. Ambele variante miros incredibil și mi se potrivesc de minune. Totuși, dacă ar fi să aleg între cele două, aș opta pentru varianta Chic. Combinația de orhidee aurii, vanilie și chihlimbar este perfectă pentru acele femei care preferă parfumurile rafinate și elegante. De aceea, acest balsam să duce cu gândul la serile petrecute în oraș sau la festivitățile pline de culoare.

De cealaltă parte, balsamul Fresh este destinat persoanelor aflate într-o continuă mișcare. Cu notele marine revigorante, balsamul îți învăluie simțurile și te face să visezi la zilele de vară, la plajele încinse sau chiar la câmpurile înverzite care îți bucură sufletul.

Noua colecție Lenor este bazată pe tehologia Constant Freshness care folosește bule de parfum îmbunătățite care se dispersează pe țesături în procesul de spălare și se eliberează atunci când porți hainele. Conținutul unei sticle de Lenor este destinat  pentru 50 de spălări, însă trebuie să știi faptul că acest tip de balsam de rufe, indiferent de parfumul pe care îl are, nu este recomandat pentru copii.

Consider că nu există un produs minune pe piață, un detergent sau balsam de rufe care să satisfacă toate cerințele, deoarece oamenii sunt diferiți și mereu va exista un individ care să găsească un dezavantaj al produsului. Cu toate acestea, pentru mine, produsele marca Lenor sunt acele mici ajutoare de care am nevoie atunci când vreau să obțin haine curate și împrospătate.

După aproximativ două săptămâni în care am testat cele două balsamuri, pot afirma următoarele: hainele par a fi mai catifelate, iar senzația de parfum proaspăt se menține zile la rând. În plus, am folosit și un parfum care are aceleași note cu parfumul balsamului de rufe, iar rezultatul a fost cu mult peste așteptările mele.

Trebuie să încerci și tu explozia de senzații ale noilor parfumuri Lenor care durează... și durează.

Comentarii