Confess

 


“Când sunt cu ea nu mă mai simt ca în lift, ci ca pe o bandă rulantă în mișcare, pe care sunt purtat înainte fără niciun efort. Simt că, în sfârșit, mă pot relaxa și respira liniștit, fără să simt presiunea constant de a o lua la fugă ca să nu mă lovesc de fund.

Prezența ei mă calmează, mă relaxează, mă face să mă simt de parcă lucrurile nu sunt atât de grave precum par când nu e în prejmă. Așa că, indiferent cât de jalnici părem acum, stand pe podeaua toaletei fetelor, nu există alt loc în care aș prefer să mă aflu în acest moment.”

O poveste de viață, de dragoste și ce mai vrei tu, cum numai Colleen Hoover știe să transpună în cuvinte. Un tablou perfect care arată cât de imperfectă este viața. Un adevărat carusel al emoțiilor. Un roman.

Confess prezintă povestea lui Auburn Reed, o tânără care a pierdut tot ce avea mai de preț. Dar acum, în încercarea de a-și reface viața, știe exact ce are de făcut și e pe deplin conștientă că nu-și poate permite nicio greșeală. Cu toate acestea, nu se așteaptă ca, atunci când pășește într-un atelier de artă din Dallas, în căutarea unui loc de muncă, să fie incredibil de atrasă de Owen Gentry, artistul misterios care deține atelierul.

Auburn dă frâu liber sentimentelor sale, dar află apoi că Owen ascunde un secret teribil. Trecutul lui pătat amenință să distrugă tot ce Auburn iubește mai mult, și de aceea trebuie să-l îndepărteze pe Owen din viața ei.

Pentru a salva dragostea lor, Owen trebuie să-și mărturisească secretul. Dar, în acest caz, mărturia lui poate avea consecințe mult mai grave decât însăși fapta.


Cam așa ne este prezentată cartea. Însă consider că asta nu ne pregătește deloc pentru ceea ce urmează. Pare a fi încă o carte despre iubire și secretele dintr-un cuplu nou format, genul acela de romance caracteristic lui Coolleen Hoover. Dar nu este așa. După ce citești primele capitole, în special începutul extreme de trist, îți dai seama că tocmai ai găsit o carte care îți prezintă o posibilă poveste de viață. Ba mai mult, după ce citești prima confesiune, poate te gândești că nu e doar pură ficțiune și că autoarea trebuie să se fi inspirat de undeva. Și într-adevăr, așa este. “Mărturisirile, confesiunile din acest roman sunt adevărate și sunt primate de la cititori anonimi. Această carte le este dedicată, pentru că au avut curajul să le împărtășească.”, declară autorea la începutul cărții.

De la început până la sfârșit, Confess este absolut minunată. De îndată ce începi să o citești, nu o mai poți lăsa din mână.  Te intrigă atât de mult și te face să absorbi fiecare cuvânt. Din punctul meu de vedere, partea cea mai plăcută constă în faptul că ai șansa de a cunoaște povestea din perspectiva ambelor personaje, lucru care te face să le îndrăgești și mai mult. Tragicul trecut al lui Auburn și legătura lui Owen cu aceasta te fac tot timpul să îți pui întrebări. Dacă e vorba de ceva mai mult decât atât? De unde o cunoștea Owen pe Auburn? De ce ea nu îl recunoaște? Am ratat vreun indiciu? De aceea, dacă ar fi să aleg între personajul lui Auburn și cel al lui Owen, cu siguranță l-aș alege pe cel din urmă. De-a lungul paginilor am fost fascinată de personalitatea lui Owen, de arta sa, de confesiunile pe care le păstra cu sfințenie.

Dragă cititorule, îți recomand Confess din toată inima! Ba mai mult, te invit să urmărești și serialul.



Comentarii