Fericire în bucătărie - Fairy Extra+


  Să pregătești masa sau să speli vasele? În care categorie te încadrezi? Care dintre ce două activități te relaxează mai mult? Eu mă aflu undeva la mijloc. Câteodată ador să-mi petrec timpul pregătind tot felul de preparate, iar în alte zile prefer să mă ocup de curățenie și, evident, de spălatul vaselor.
  Acum totul pare mult mai ușor. Datorită celor de la The Buzzstore și Fairy România am avut ocazia să încerc noul detergent de vase care m-a surprins extrem de plăcut.

  Fairy Extra+ mi-a fost un ajutor de nădejde în bucătărie. Datorită lui grăsimea de pe farfurii a fost înlăturată cu ușurință, iar clatirea a fost mai ușoară decât de obicei.
Dar știți ce mi-a plăcut cel mai mult? Faptul că nu mi-a uscat pielea deloc. Cât despre parfumul detergentul pot spune doar asta: Wow! Miroase irezistibil și se găsește în trei arome delicioase: citrice, fructe de pădure roșii și liliac. 

  Vă recomand acest produs cu mare drag. Sunt sigură că o să vă placă și nu o să mai vreți să folosiți alt tip de detergent de vase. 
  P. S. ➡️ Preferatul meu este cel cu parfum de liliac. 

Comentarii